ZOSTAŁAM MAMĄ ! 🐶👶

 



Zostalam mamą... ale mama dla 5-miesięcznej suczki. Od dłuższego czasu myślałam o wzięciu psa. Przez cały czas sądziłam , że będzie to Border Collie. Jednak po wielu rozmowach z moim chłopakiem stwierdziliśmy ,że lepsza opcją będzie kundelek. 
Ogłoszenia na Olx sprawdzałam chyba codziennie ! Dosłownie 😅 I nagle jest i ona. W jednej z wsi w województwie Warmisko-mazurskim. Mamy tam 30 km pada decyzja Jedziemy !
Umówiłam się z panią że jedynie na poczatku przyjadę obejrzeć sunie by zobaczyć z czym mam doczynienia. Szczeniak dosyć duży już dawno powinien zmienić dom. Na miejscu totalnie przepadłam. Okazało się jednak , że jest jeszcze jeden Pan oprócz mnie chetny by  wziąść pieska , a ja najwcześniej dopiero za tydzień mogłam po nią jechać. No trudno się mówić jeśli Pan by ją zabrał widać tak musiało być. Jak się okazało oczywiście się nie zdecydował i pojechaliśmy po nią. 
Royal, bo tak to małe podobne do lisa stworzonko dostało na imię ma niecale 5 miesięcy ( jutro dokładnie kończy 5 , 10 lutego ) 
To totalny wulkan energii , ale pomimo tego że jest u mnie niecały tydzień mam wrażenie że się do nas już przyzwyczaiła. Cieszę się że podjęłam taka decyzję. Bo to spełnienie mojego największego marzenia ! I najlepsza decyzja w moim życiu! 

A WY macie psiaki ? 

Instagram Royal @zpsemjestlepiej_






You Might Also Like

8 komentarze

  1. Przepiękny piesek! Wygląda na zadowolonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię wszystko by na pewno tak zostało 😁

      Usuń
  2. Cudowny psiak i jakie ma piękne spojrzenie! <3 Mojego ukochanego psiaka dostałam trzy lata temu, w prezencie na urodziny od chłopaka, marzyłam wtedy o psiaku już kilka lat. Miętka, bo tak ma na imię mój biały wulkan energii West, od tamtej pory jest moim kompanem w każdej przygodzie, którą przeżywam. To moja najlepsza przyjaciółka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodka piesa :D Też mam sunię i kocham ją całym serduszkiem :)

    https://kapuczinoiksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny piesek!<3 My też mamy psią dziewczynkę, decyzję o jej adopcji podjęliśmy totalnie spontanicznie, jest z nami już osiem lat i to nie tylko cudowny przyjaciel, ale też pełnoprawny członek rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Chociaż ja to najbardziej w sumie interesuje przywilej do jedzenia miziania i kanapy 🤣

      Usuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Śliczny piesek :) Kocham zwierzęta, ale na razie mam jednego kota. Planuję powiększyć moją rodzinkę za jakiś czas :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, jakie ma słodkie spojrzenie! :) Z całą pewnością zapewnisz pieskowi cudowny dom.
    Ja mam dwa psy - owczarka nizinnego i niemieckiego.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

ZOSTAŁAM MAMĄ ! 🐶👶