RIDER - ANNA LANGER




,, Nielegalne wyścigi, uzależnieni od adrenaliny rajdowcy i namiętności, którym nie sposób się oprzeć.

Kiedy los stawia na drodze bogatej, trzymanej pod kloszem dziewczyny chłopaka o złej reputacji, to musi skończyć się historią pełną emocji. W wyniku zakładu, który przegrał jej brat, Ivy jest zmuszona spędzić dziesięć godzin w towarzystwie bezczelnego i aroganckiego Ridera. Dziewczyna nie jest z tego zadowolona, więc postanawia jak najbardziej uprzykrzyć życie zwycięzcy.

Okazuje się jednak, że nie ona jedna nosi maskę, a ocenianie po pozorach to nawyk, którego trudno się pozbyć. Bez widowni, stereotypów i uprzedzeń zakłócających osąd tajemniczy chłopak okazuje się kimś zupełnie innym, niż Ivy się zdawało.

Czy lokalna księżniczka i typ spod ciemnej gwiazdy mają prawo do wspólnego szczęścia? Kochający ryzyko i gotowi na wszystko motocykliści często tylko na pozór są twardzielami, a delikatne kobiety mają w sobie więcej mocy, niż najsilniejsza maszyna. Zawrotna prędkość gwarantowana. ''
~` opis książki ze strony lubimy czytać

🏍️🏍️🏍️

Pierwszy raz Ridera zauważyłam na Wattpad. Po przeczytaniu trzech pierwszych rozdziałów chciałam więcej. Niestety reszta część została usunięta ze względu na powiązania pomiędzy innymi książkami autorki które miały zostać wydane. Dlatego czekałam i czekałam i jest ! Sierpień 2021 książka ukazuje się w wersji papierowej !

Początkowe rozdziały naprawdę są świetne wciągają od pierwszych stron i szybko się je czyta. Zapowiada się naprawdę obiecująco , aż do pewnego momentu... No właśnie. Nie oczekuje nie wiadomo czego po romansie dla nastolatek , ale wierzcie mi że da się taką książkę napisać bez zażenowania , wyssanych z palca sytuacji i beznadziejnych i nietrzymających się kupy zachowań bohaterów.
Gdyby nie to , że mimo wszystko czyta się to szybko byłoby gorzej.
I wtedy dochodzimy do końcówki. Sama nie wiem jak ją skomentować. Pojawiło się kilka łez. Niedowierzanie. Złość. Irytacja. Zaskoczenie. Które spowodowały , że sama nadal nie wiem co o nim myśleć. 

Nie żebym wierzył w niebo. Choć z drugiej strony, właśnie mam swoje prywatne niebo tutaj na kanapie. Leży na niej jakiś śpiący, nieźle nawalony anioł. Najpiękniejszy


Sama autorka podkreśla na koniec , że chciała jak najbardziej obrazowo przedstawić zachowanie nastolatków. Podkreślić , że gdy mamy te ,,naście,, lat robimy głupoty , jesteśmy irytujący i często możemy myśleć , że zjedliśmy wszystkie rozumy. Sądzę , że gdybym czytała tą książkę mając 17-naście lat byłabym wniebowzięta.
Koniec końców to książka która mocno porusza jak dla mnie ważne sprawy. Samoakceptacja , Ocenianie innych po pozorach , Używki i to jak na nas wpływa brak rodziny przy nas.

Moja ocena: 🌟🌟🌟/🌟🌟🌟🌟🌟

🏍

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Pewnie gdy byłam nastolatką chętnie bym tę książkę przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama po sobie teraz wiem ze trochę się spóźniłem z prz3czytaniem tej książki 😇

      Usuń
  2. Jeszcze się nad nią zastanowię. Póki co mam wiele książek, które już czekają na swoje zainteresowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie powoli zmniejszam swój stosik książkowy :D ale coraz to pojawia się ich więcej i więcej...

      Usuń
  3. Jeszcze jakiś czas temu pewnie z chęcią bym przeczytała i bym była zafascynowana. Teraz nie wiem, czy byłabym w stanie aż tak przeżywać tę historię wraz z bohaterami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem sama nie wiem czy teraz bym jeszcze raz po nią sięgnęła :)

      Usuń
  4. Słyszałam o tej autorce. Ja ostatnio czytuję literaturę wojenną :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie masz jakieś może fajne tytuły ? Albo od czego warto zacząć ? Ja również pozdrawiam !

      Usuń

ZOSTAŁAM MAMĄ ! 🐶👶