DAISY JONES & THE SIX - TAYLOR JENKINS REID | RECENZJA KSIĄŻKOWA 🎸

 



12 lutego 1979 roku. Daisy Jones & The Six, najsławniejszy zespół rock’n’rollowy na świecie, daje koncert, na którym szaleje tysiące osób. Nikt jeszcze nie wie, że to ich ostatni wspólny występ. Jak doszło do tego, że kultowy zespół, którego piosenki królowały na wszystkich potańcówkach, przestał istnieć tak nagle?



To, co stało się między członkami zespołu, było wielka tajemnicą. Aż do teraz
                                                                                /opis pochodzi ze strony lubimy czytać/
🎸🎸🎸🎸🎸🎸

Przyznaję się , że ta książka leżała na mojej półce około 2 lata , nim ją przeczytałam. Kupiłam ją w Biedronce gdy była hitem na bookstagramie czy booktubie. Mimo wszystko mimo kilku początkowych podejść zrezygnowałam z niej i tak leżała , leżała i leżała na mojej półce , aż do teraz. I OMG ! Czemu ja wcześniej po nią nie sięgnęłam ??
Daisy Jones & The Six to książka która rozgrywa się w latach 70-siątych gdy na scenie króluje rock and roll. Zaznaczam , że ja nie jestem fanką książek tego typu , ale jest ona pisana w formie wywiadu z członkami zespołu jak i ludźmi związanymi z nim w jakikolwiek sposób dlatego czyta się ją bardzo szybko. 
Od początku wiemy , że ten zespół już nie istnieje i wszystko to wspomnienia z tamtych czasów. Na wstępie poznajemy historię jak powstał sam zespół The Six. Zmagania członków zespołu. Pomimo , że są to jedynie krótkie wypowiedzi są one tak dobrze napisane , że wiemy dokładnie co się działo i możemy to sobie wszystko wyobrazić. Mamy tu przedstawioną całą drogę od tego jak powoli wspinają się po ścieżkach kariery i dochodzą na sam szczyt. Po drodze mając całkowicie ludzkie problemy. Mamy tutaj wątek radzenia sobie z uzależnieniami. Radzenia sobie z miłością na odległość czy dogadywania się w tak dużej grupie ludzi , gdy nie ukrywam mieli stworzyć razem muzykę , a każdy z nich był całkowicie różny.
W pewnym momencie dochodzi też do zespołu oczywiście tytułowa Daisy Jones. Która jest ciekawą postacią. Jest jak wolny duch. Który robi co chce i z kim chce nie przejmuje się niczym. Dosłownie. Jednak ma też swoje problemy i jest według mnie czasem irytująca i w pewnych chwilach miałam ochotę nią potrząsnąć. 
Najmocniejszą częścią tej książki jest zdecydowanie końcówka mimo wszystko to ona najbardziej mnie wciągnęła. I byłam zszokowana bo się tego wszystkiego raczej nie spodziewałam. 
Podsumowując pomimo że nie lubicie czytać książek z tego gatunku i nie przepadacie za nimi to uważam , że po tą akurat warto sięgnąć. Wiem po sobie bo ja także nie czytam , a ta mnie naprawdę wciągnęła. Jest to idealna lektura na jeden wieczór szybka i niezobowiązująca. 

Moja ocena : 🎸🎸🎸🎸/🎸🎸🎸🎸🎸

Pytania do czytelnika : 
1. Czytaliścię tą książkę ?
2. Jesteście fanami tych czasów ?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ooo książka dla mnie! :) zapisuję tytuł :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie ! Ja również pozdrawiam ! :D

      Usuń

ZOSTAŁAM MAMĄ ! 🐶👶