MOJA KOLEKCJA ROŚLIN 🌿




Pilea Peperomioides (Pieniążek)


Philodendron Birkin 
 

Monstera Monkey Mask


Monstera Deliciosa 


 Epipremnum Marble Queen



 


Avocado


Aloes


Kaktus


Mandarynki (wysiane z pestki )


Pomarańcze 


Rośliny które posiadam , ale nie pojawiły się tu ich zdjęcia :
💚 Alocasia Polly ( niestety zaatakował ją grzyb i ma kwarantanne )
💚 Bonsai ( drzewko szczęścia ) jest zbyt duże by zrobić mu zdjęcie 
💚 Syngonium Neon Rabusta Zroślicha ( jest identyczne jak to wyżej tylko jest w kolorze różowym )
💚 Starzec zwisający ( niedawno został on przeze mnie przelany i także się kuruje ) 
💚 Papryka ( wysiana z nasion tej sklepowej na razie nic nie wzeszło , ale mam nadzieję , że się uda 
💚 Nasiona owocu Physalis ( tak jak wyżej zobaczę co z tego wyjdzie ) 



Pytania do czytelnika :
1. Macie w domu  jakieś rośliny ?
2. Która roślina najbardziej Was zaciekawiła ?
3. Macie ochotę poczytać o jakiejś roślinie więcej ?


You Might Also Like

9 komentarze

  1. W domu mam kilka roślin, ale nie znam ich nazwy xD Z przedstawionych przez Ciebie roślin najbardziej mnie zaciekawiła roślina Philodendron Birkin :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój okaz niestety jest jeszcze niewybarwiony , jednak liczę że niedługo odwdzięczy mi się moją miłością. Ewentualnie muszę pokombinować ze zmianą miejsca może coś jest z nim u mnie nie tak i to jest przyczyną niewybarwiania liści :/

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Jakie śliczne! Ja po prostu kocham rośliny, matka natura zawsze mnie zachwycała i chciałam mieć ją jak najbliżej siebie, niestety, w moim domu nie mam dobrych warunków na hodowlę takich piękności. Brak miejsca, brak parapetów, słabe dzienne światło. Jak będę mieszkać na swoim, na pewno sprawę by mieszkanie było zielone od listków ^^ Cudowny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko jest dużo roślin które nie wymagają dużej ilości światła. Plus wiele stawia dużą ilość roślin na półkach i rośliny mają się bardzo dobrze. Kwestia dobrania roślinek :D

      Usuń
  3. Chciałabym powiększyć swoją kolekcję roślin o Epipremnum Marble Queen i Starca zwisającego :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Epipremnum mocno polecam nie jest mocno wymagająca a wypuszcza listki w szalonym tępie. Natomiast starzec taka rada ode mnie kocha światło ale podobno nie jest polecany na pierwszą roślinę przyznaję u mnie trochę on wycierpiał :(

      Usuń
  4. Śliczne roślinki masz. Wszystkie mnie bardzo zainteresowały :) Kaktusy bardzo lubię, ogólnie w domu mam dużo zielonych roślin :) Są bardzo zdrowe bo filtrują powietrze :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie , rośliny są cudowne :D U nas każdy kto wchodzi do domu mocno zachwyca się roślinami :D

      Usuń
  5. Jakie piękne roślinki! Monsterę również planuję kupić, ogólnie też mam trochę roślin, chociaż miesiąc temu zwiędła mi palma, którą od roku bardzo starannie hodowałam i trochę mnie to ostudziło w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń

ZOSTAŁAM MAMĄ ! 🐶👶